Centraal opslagsysteem

Samenwerking met collega's, klanten of externe partners, kan het beheren van documenten erg lastig maken, op het moment dat er geen centrale plek is om deze documenten op te slaan en vanaf hier samenwerken. McCloud Drive maakt dit eenvoudig en veilig. Onze dienst centraliseert het plannen van taken, dynamische veranderingen, actiepunten, prioriteiten, communicatie, en nog veel meer. Dit allemaal vanuit een centrale plek in de cloud.

De voordelen van een centraal opslagsysteem

  • McCloud Drive biedt een centrale overzichtelijke plek voor uw hele organisatie
  • Een intelligent dashboard geeft een overzicht van uw belangrijkste inhoud en uw real-time activiteiten
  • Gebruikers kunnen met een klik worden toegevoegd of verwijderd
  • U heeft vanaf elke locatie, op elk moment en op elk apparaat toegang tot het centraal opslagsysteem
  • U kunt op elk moment mappen toevoegen aan een project en iedereen op de hoogte stellen

Ook profiteren van de voordelen van een centraal opslagsysteem? Neem vrijblijvend contact met ons op. Wij bespreken graag de mogelijkheden van een McCloud Drive voor uw organisatie.

Ook al uw documenten centraal opgeslagen?

Neem contact met ons op en ontvang een op maat gemaakte offerte!